Lämnar

2009-09-07 21:47:25 ,   Allmänt/Vardagsliv

Lämnar datorn för ikväll fast jag precis satt mig. Har försökt att natta Max i 45 minuter utan resultat och nu har Marcus tagit över. Det är hans fel att Max inte somnar för jag åkte och handla i eftermiddags och sa då att Max får sova högst en halvtimma men han sov betydligt mer så därför blir det så här.

Är lite orolig för gastroskopin imorn. Mycket för hur jag ska klara mig utan mat ända till efter undersökningen som är någon gång mellan 13 och 14. Snacka om svält!

Börjar dessutom kännas som jag är på gång att få ont i halsen.

Nej bäst att logga ur nu innan jag förpestar ert glada måndagshumör.

Ska lägga mig under en filt och titta på gårdagens avsnitt av Ensam mamma söker som jag spelat in.



Måste bara in och skörda lite ris i Farmville sedan innan jag går och lägger mig... hi hi....





Kommentarer
Maria

Lycka till på undersökningen. Ska tänka på dig!

2009-09-07  /  22:02:21  /  http://www.filosofmaria.blogspot.com
Ingela

Lycka till imorgon!!

2009-09-07  /  22:42:24  /  http://mammabloggen.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback