För ett år sen

2009-09-23 13:04:16 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
För ett år sen var det fyra dagar till bf (och tre dagar till Max föddes men det visste jag inte då).

För ett år sen vaknade jag kl. 7 på morgonen och klev upp. Väldigt ovanligt. Jag slöade i soffan efter frukost.

Var väldigt sugen på att äta på mcdonalds men tyckte det kändes lite patetiskt att som höggravid åka dit själv och sitta och glufsa i sig. Bjöd då med min bror som fyllde 19 den dagen (så idag fyller han alltså 20, GRATTIS).

På eftermiddagen resonerade jag på min blogg över att Marcus alltid var så himla förstående och att jag var trött på det.

Kvällen spenderades med mamma och shopping. Jag vaggade runt i shoppingcentret och drömde om smala kläder. Hade så ont i kroppen så jag funderade på hur länge till min kropp skulle klara av att vara gravid.

Åt gulaschsoppa på kvällen....igen.




Kommentarer
Linda

hihi vad roligt. Vad fina bilder på Max. Jättesöt!

kram

2009-09-23  /  21:32:17  /  http://familyspace.blogg.se/
Anna

Tycker det är kul att läsa vada du gjorde dagarna innan förlossningen :) Jämföra med vad man själv tyckte och tänkte :)

2009-09-23  /  21:52:01  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback