Söndagsmorgon

2009-05-03 08:52:14 ,   Allmänt/Vardagsliv
Usch va seg jag var när Max vaknade imorse. Han somnade inte förrän 22 igår så trodde att han skulle sova länge idag men icke...!

Har haft två riktigt bra dagar i solen. Igår var vi på 1-årskalas på dagen och på kvällen hade vi kompisar här. Tittade på Robinson. Funderar fortfarande på varför Rafael satt med på örådet. Mycket mystiskt! Skönt att Christian är ute nu i alla fall.

Jag äter frukost nu och sen ska Max och jag promenera lite så han får sova i vagnen.

Hoppas ni alla får en bra dag! Kommer lägga upp lite bilder senare idag.




Kommentarer
Josefine

Vi funderade också varför Rafaael satt där. Vi missade förra lördagen också, så det är ett litet hål där. Men som sagt, UNDERBART att Christian hoppade av. Men patetiskt tal osv som Nina sa.

2009-05-03  /  09:32:52  /  http://josselyn.blogg.se/
Anonym

Ang. Robinson så tror jag att det kan vara så att han och några till kommer att bestå av någon slags jury sen när det är dags att kora vinnaren eller nåt.

Har sett lite på några avsnitt av survivor och även om jag inte såg slutet så har jag för mig att det var någon form av jury som satt bredvid iaf.



Hoppas att jag inte avslöjade för mkt nu. Jag kan ju ha helt fel också för den delen!

2009-05-03  /  09:42:36 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback