Sol är inte bara positivt!

2009-05-08 10:43:04 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag är det soligt och fint ute igen. Egentligen skulle jag,Max, C och R åkt på marknad idag men vi hoppar över det och träffas hemma hos dem istället. Ska åka dit när Max sovit klart sin förmiddagsvila. Men det är ju i alla fall härligt att det är soligt igen, men inte bara positivt. Mitt öga är lite svullet idag igen och jag känner av allergin. De senaste dagarna då det regnat har jag varit helt symptomfri.



Max har på sig ny t-shirt från HM idag samt Bamsejeans från Lindex.




Kommentarer
Josefine

Ja visst är det. Helt underbart! Älskar låten som dom sjunger uppe på hustaket. Hoppas ni får en skön dag och en härlig helg!

2009-05-08  /  10:49:02  /  http://josselyn.blogg.se/
Caroline, mamma till Wille

Usch ja, jag har också allergi. Himla jobbigt! Söt bild :)

Wille brukar följa med till sjukhuset, han gillar all uppmärksamhet han får av sköterskorna, haha.

2009-05-08  /  11:49:18  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/
sol?

det har spö regnat och varit dåligt väder

2009-05-09  /  02:47:00 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback