En lugn stund i affären

2009-05-26 21:09:04 ,   Allmänt/Vardagsliv
På eftermiddagen åkte jag och Max hem till mina föräldrar och spelade dataspel och tv-spel med min bror. Jag var riktigt kass! Sen var det hem och laga mat, städa lite, ge Max mat. Vid 19.30 gav jag mig iväg och handlade. Var riktigt skönt att åka iväg lite. Max är väldigt intensiv nu så en lugn stund i affären behövde jag. Passade även på att slänga en massa gammal reklam. Sen var det hem igen och göra alla kvällsprocedurer med Max. 20.45 somnade han gott. Jag har satt Desperate Housewives på inspelning för ville hinna göra lite annat ikväll än bara sitta vid teven... ville ju sitta här också =)

Nu fick ni en liten resumé av dagen som varit!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback