Godmorgon måndag!

2009-03-02 09:33:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Klockan 7.20 i morse ville Max absolut inte sova längre. Men det ville jag! Men han vann till slut och vi gick upp. Nu försöker jag få honom att hålla sig vaken till 10 så att han är riktigt trött och kanske sover i två timmar som han gjorde igår. Kl. 13 är det bvc-besök med vägning, mätning och 5-månadersvaccin!

Blir så arg på vår video. Den stänger av sig själv ibland när jag programmerat in något program för inspelning. Den börjar spela in men sen så kan den helt plötsligt stänga av sig själv. Så irriterande!! Igår drabbade det One Tree Hill som jag skulle spela in. Jag som hade bestämt mig för att inte få tag på avsnitt på olagliga sätt..... *suck*.

Kanske är dags att köpa en sån där inspelningsbar sak med hårddisk. Vad kostar en sådan?




Kommentarer
Patricia

Hihihi vi ska också till bvc kl 13 idag för vaccin med mm =)

2009-03-02  /  10:15:13  /  http://tricias.blogg.se/
Ingela

Här har vi en treåring som vaknar sex på morgonen. Då är man allt annat än pigg..hehe



Vi ska också till bvc idag för vägning av lille bebben.



Ha en fin dag!

2009-03-02  /  11:46:51  /  http://mammabloggen.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback