Top model!

2009-01-07 23:18:53 ,   Populärkultur
Jag tittar typ inget på tv nuförtiden. Hinner inte med! De stunder som jag har över blir det datorn istället. Men igår började ju top model igen. Älskar det programmet trots att Tyra Banks är lite väl mycket ibland...eller snarare oftast. Men man får bortse från det.

Överger datorn ikväll fast jag precis startat den och kryper ner i soffan och tittar på kvällens top model som jag spelat in. Ska dessutom smörja in händerna ordentligt för de är väldigt torra nuförtiden. Kan ju bero på att jag tvättar händerna med desinficerande våtservetter nu och då för är rädd att få vinterkräksjukan. Vet inte var jag fått den fixidén från men men....




Kommentarer
Tina

Hejsan!

Ett tips från en van handspritsanvändare.

Köp handsprit i gelform på apoteket. Många fördelar.

Det är en liten smidig flaska ( som går att ha med sig i väskan), det är snällare för huden och det bästa... Det blir billigare i längden.

2009-01-08  /  07:23:50  /  http://mollym.blogg.se/
Sara

Tina: ja jag ska köpa sånt. har haft det när jag jobbat och man blir ju inte alls lika torr.

2009-01-08  /  09:45:41  /  http://sarasrum.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback