Sjuk?

2009-01-10 16:22:15 ,   Allmänt/Vardagsliv
Kände mig full av energi imorse men sen sinade den och jag kände mig trött. Var i alla fall ute och gick med Max i vagnen i en timme men när jag kom hem kände jag mig alldeles snurrig. Tog tempen och den visade på 38. Tog en alvedon och nu har jag bara 37 grader men känner mig fortfarande ruggig och matt. Får hoppas att detta är något kortvarigt...och att det INTE är vinterkräksjukan. Jag känner mig lite orolig i magen men mår inte illa. Oroligheten i magen kan ju dock bero på att jag oroar mig så för vinterkräksjukan.....

*suck*

Väldigt dålig tajming!! Marcus har ju fullt upp med heltidsjobb och heltidsplugg. Har i alla fall pratat med mamma om det är så att jag mår dåligt imorgon så får Max vara hos henne och pappa.

Just nu ligger jag nerbäddad i sängen med datorn i knäet och vilar och hoppas jag känner mig bättre snart. Marcus bror är här så ska försöka hålla mig här inne i sovrummet  tills han åker hem så att han inte blir smittad om det är något som smittar.




Kommentarer
Nellie

Åh usch då! Krya på dig!

2009-01-10  /  21:07:34  /  http://metrobloggen.se/dagfordag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback