Mamma Mia

2009-01-12 08:50:57 ,   Populärkultur


Igårkväll började jag titta på "Mamma Mia". Klockan var lite väl mycket när jag började, 23.50 men tittade bara i 40 minuter innan jag gick och la mig. Den verkar ok! Känns lite konstigt att de börjar sjunga i dialogerna... men jag vänjer mig nog =)

Max vaknade 7.30 imorse och åt men nu har han somnat om. Jag skulle också vilja sova men valde att gå upp eftersom det är skönt att kunna äta frukost i lugn och ro och ta det lite lugnt innan han vaknar för dagen.

Ikväll SKA jag lägga mig tidigare. Blir så trött på mig själv




Kommentarer
emma

vad tyckte du om den nu när du sett den klart? meja föddes till mamma mia musikal musiken :)

2009-01-12  /  17:46:12  /  http://blogg.aftonbladet.se/22899/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback