Lördagmorgon

2009-01-03 06:38:36 ,   Allmänt/Vardagsliv
Denna tid ska man inte vara uppe en lördagmorgon.
Men jag fick kliva upp 5.30 och hade då sovit fyra timmar.

Har bytt blöja

Tagit tempen på bebis (han fick lite feber igår av sin vaccination så ville kolla läget)

Ammat

Matat med flaska

Bytt bajskladdig pyjamas

Tvättat bebis

Matat lite igen

Gått och lagt oss

Kommit på att jag är hungrig

Och nu sitter jag här och äter smörgås och tänker på hur exklusivt det är att vara mamma en lördagmorgon




Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Visst blir man effektiv som småbarnsmamma :)

2009-01-03  /  12:14:36  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/
Måsbarnet

Fint ny blogg du fixat Sara =)



Jag har själv designat en header till min blogg men har inte listat ut hur man lägger in den i stilmallen. Kan du försöka förklara? Maila mig på [email protected]



Kram

2009-01-03  /  17:19:43  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback