Dagen efter

2009-01-01 22:22:29 ,   Allmänt/Vardagsliv

Dagen efter nyårsafton brukar man alltid vara trött och så även idag. Vi hade tur att Max sov till 9.30 så vi inte behövde gå upp alltför tidigt. Annars så har dagen varit lugn. För första gången på över en vecka har vi varit hemma en hel dag. Mamma och pappa var här en sväng på eftermiddagen och hade med sig fika. Det var gott och trevligt! Nu på kvällen har jag varit frusen och känt mig risig men är lite bättre nu. Så nu ska jag läsa bloggar och äta smörgås!


Imorgon är Marcus första arbetsdag på jobbet och Max ska få sin första vaccination!

Här kan du tävla om en fin tygkorg





Kommentarer
Sara

Snygg blogg. Nu blir jag med sugen på att byta.

2009-01-02  /  06:53:25  /  http://blogg.aftonbladet.se/7845





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback