Tråkiga saker framöver

2009-02-18 16:32:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
Och nu damp ytterligare en kallelse ner i brevlådan! Usch jag har två otrevliga sjukhusbesök framför mig. Ett gällande Max och ett gällande mig själv. Och sedan har jag ett läkarbesök på vårdcentralen och ett tandläkarbesök.

Just nu känns inte de kommande veckorna så roliga *suck*

(Max läkarbesök handlar om njurröntgen pga urinvägsinfektionen han hade när han var 5-6 veckor. Hela proceduren kommer typ ta en hel dag så Marcus ska ta ledigt från jobbet för jag vill inte åka själv. Problemet är att han inte har någon semester eller nåt att ta ut så vet inte hur vi ska göra. Är ju beredda att han förlorar pengar men ingen verkar veta hur han ska söka ledigt, inte ens chefen)




Kommentarer
AprilMama

Han kan söka tjänstledighet, alltså ledighet utan betalt...



2009-02-18  /  16:51:31  /  http://blogg.aftonbladet.se/27931/
Emelie

Ush då, hoppas det går bra på läkarbesöken!

2009-02-18  /  17:59:36 
Johanna

Utmanad hos mig!



:)



2009-02-18  /  21:25:52  /  http://johannaelfstrom.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback