Mammalyx

2009-02-01 23:16:30 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu har jag det lyxigt! Jag ligger i soffan under en filt med datorn i knät. Har tända värmeljus på bordet och "Sex and the city - the movie" (jag vet, jag såg den förra veckan också. Detta är fjärde gången jag tittar på den!) på teven.

Detta är mammalyx. På hög nivå

Ser ni framför er hur härligt jag har det?

Dessutom luktar jag kokosnöt från mitt bodybutter som jag köpte på Netto förra veckan. Bara 29.90! Billigt mammalyx =)
Nu väntar en ny vecka bakom hörnet med bvc-besök, babysim, symöte och en vigsel! Jag laddar.





Kommentarer
Katja

Fullspäckad vecka, kul det ska bli att läsa om den :) Mys med mammalyx, det krävs inte så mycket för att lyxa till det lite!

2009-02-02  /  00:50:51  /  http://lillagrodden.wordpress.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback