Firat!

2009-02-21 23:45:49 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ikväll har vi varit ute och firat våra 5 år tillsammans (imorron den 22/2 har vi varit tillsammans i fem år och förlovade i tre)! Blev inte den restaurangen vi tänkt oss för när vi kom dit hade den flyttat och när vi kom till det nya stället var det inte en enda människa där inne så vi gick aldrig in. Gick istället till en fin asiatisk restaurang som vi tänkt äta på länge. Och det var verkligen smaskigt =) När vi hade ätit och skulle åka hem var kl. 20 och vi lyssnade på starten av melodifestivalen i bilen och sedan såg vi resten hemma innan vi åkte och hämtade Max hos sin farmor och farfar. Allt hade gått bra för dem! Han hade varit glad och pratat massor =). Så det blev en lyckad kväll för alla!





Jag inför kvällen



Maten! "Tre smaker från Asien". Friterade tigerräkor med chevrecreme, helstekt marinerad oxfilé i pepparsås och grillad kyckling i thai garlic med sparris. Till serverades ris.

   



Till efterrätt delade vi på en portion sorbé. Det var tre olika sorbésorter med bär och frukt vid sidan.




Kommentarer
moster Anne

Ser smaskigt ut.....men jag tror att vi åt mycket godare....tapas på Mingla , god dessert och sen en liten pubrunda på bishop...Thomas och Pälle var roliga och jag och systeryster var roade :)

2009-02-22  /  09:08:46 
Dorothea

Hallå.

Njaa lite till och från, vi matar och nattar dem så det är klart runt kl 21.00 (somnar mellan 20-45 21.00 och 21.15)

Om de vaknar, så sker det vid 05.00-05.30 -då äte de allt från ett helt mål ibland och en liten "sängfösare" på 10 ml ibland.. hehe.

Sen somnar de om på en gång och vaknar vid 09.00



Jag ställer alltid min klocka ifall att de inte skulle vakna och väcker då Jolie 09.00 och matar henne, sen väcker jag Noah när jag är klar med det (runt 09.30)

De ville ju sova till ca 11.00 men jag har ställt klockan och väckt dem 09.00 -och det tog inte så lång tid innan de började vakna självmant och vara hungriga då =)



Hur sover din lilla då?

Ha en fortsatt trevlig söndag nu.

Kram på dig

2009-02-22  /  10:04:23  /  http://theans.blogg.se/
Patricia

Grattis =)

Hoppas ni hade en toppen kväll!

2009-02-22  /  10:58:35  /  http://tricias.blogg.se/
Måsbarnet

Ååh vad supermysigt ni hade det :) Det var ni värda!



Kramar



Ps. skönt att det funkade bra att lämna bort Max.

2009-02-22  /  23:06:07  /  http://withlovefrom.blogg.se/
Emelie

Så härligt! Både med kärlek och en god middag! Till sommaren har jag och min sambo varit tillsammans i 12 år och jag är fortfarande lika tokkär i honom!

Väntar bara på en ring till...

2009-02-23  /  17:30:18  /  http://emeliese.blogg.se/
Sandra

Grattis.. hoppas ni hade en riktig toppenkväll tillsammans.. vad gott allt såg ut..

Kika gärna in hos mig o kommentera!!

2009-02-23  /  18:26:50  /  http://sambotjejen.blogg.se/
Ingela

Det ser smarrigt ut ju!!



Grattis på er!

2009-02-24  /  12:14:32  /  http://mammabloggen.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback