Snark....

2009-12-16 22:19:04 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det tar på krafterna att jobba! Men efter några timmars jobb imorn tar jag jullov. Det var min insats i arbetslivet för detta år =). Sen blir det några timmar i januari igen. 16 timmars arbetsvecka tycker jag är ganska lagom. Så vill jag gärna ha det i framtiden.... med lite mer pengar såklart! =)

Vi brukar alltid diska på kvällen här hemma men ikväll var både Marcus och jag trötta så en del disk står kvar men det får vara så. Marcus har även fått ondare i ryggen igen. Jobbigt!

Max har haft det bra hos sin farfar idag. Varit glad hela dagen och ätit och sovit bra. Men ikväll var han trött.... och mammig. Min lilla snuttis. Han är så go =). Imorn blir det några timmar hos farfar och farmor men sen är det han och jag på heltid igen! Vi är så tacksamma att det finns människor runt omkring oss som hjälper till när det behövs.





Jag har med och tävlar med Malins mix och tryckdig.se




Kommentarer
Malin-mamma till sam TÄVLA HOS MIG!

Grattis du vann almanackan hos mig! Skriv gärna en rad om detta där du tar med tryckdig.se i ditt inlägg!! Grattis!



Maila miog för vidare info!

2009-12-21  /  14:26:25  /  http://malinsmix.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback