Julmyst

2009-12-20 23:48:14 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det är inte ofta jag låter bloggen vara i 1,5 dygn men nu blev det så denna helg eftersom jag har haft mycket att göra. Roligt att ni varit många som kikat in här i alla fall.

Igår var det julgodisbak hos mina föräldrar och julmys hos vänner och idag har det varit julkonsert och lite mer julgodisbak (fast här hemma). Nu på kvällen har jag dessutom spenderat nästan 2 timmar med att slå in julklappar. Puh! Det är ju mycket att förbereda inför julen.

Återkommer i morgon med bilder från igår. Nu är jag ganska trött. Har varit uppe sen 7.15 imorse.




(jag har nu äntligen hittat sladden till kameran så kan lägga in bilder på datorn igen)

(parentes nr 2: jag sitter med lermask i ansiktet. Kanske inte så vanligt kl. 23.45 en söndagkväll)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback