Max önskelista

2009-08-13 09:55:24 ,   Max
Vet att några som tänkt uppmärksamma Max 1-årsdag om 1,5 månad läser denna blogg så tänkte författa en liten önskelista så här i god tid.

- Bobby car (har redan tingats av Max mormor och morfar)
- Bilmatta (kommer nog inhandlas av Max farmor och farfar)
- Kläder i strl 86 (Vi har endast 1 t-shirt så höstkläder önskas. Jeans, mysbyxor, tröjor, t-shirts. Han använder inte bodies så mycket nu)
-Vintermössa och vinterkläder. Vet inte riktigt än vad som behövs eftersom jag inte vet hur mycket vi själva kommer behöva köpa innan 1-årsdagen. Beror ju på väder.
- Leksaker. Marcus och jag kommer nog att försöka köpa någon typ av leksakspiano/synth för små barn och en popuplåda. Så allt annat är välkommet! Gosedjur har han så det räcker för en stund =) Har sett att det finns träbilar från 1 år. De var fina. Garage vore också kul. Äh köp va ni vill men han behöver leksaker som inte är så bebisaktiga

Jag kommer säkert komma på fler saker men så många är ni ju inte som ska köpa något så detta blir nog bra så länge.

Ni andra som har blivande 1-åringar, är det något ni tänkt på vore bra att önska sig så tipsa mig gärna?!





Kommentarer
emma - mamma till meja

Stina Wirsén skriver allders underbara små barnböcker för 1-2 åringar :) Kolla upp dom. Pedagogiska och bra, fina illustrationer...

2009-08-13  /  16:04:24  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback