Lördagförmiddag, eller morgon?!

2011-09-03 11:16:06 ,   Allmänt/Vardagsliv
Lördagförmiddagar är härliga! Jag sov dock till 9.30 så vet knappt om det är morgon eller förmiddag nu. Jag har haft problem med min magkatarr inatt så var vaken till 2.30. Usch usch!! Tror det har varit lite för mycket stress senaste veckan.

Max har lite feber idag. Tempen visar på 38. Första gången han har feber sen feberkramperna i mars (läs här). Så lite orolig är man ju men jag tror att detta är ett ganska milt förkylningsvirus eftersom han är så snorig så febern stiger nog inte så mycket. Just nu sover han för han var så grinig och arg. Han har gått och sagt: Mamma och pappa ska jobba. Jag ska till dagis nu. Jag har förklarat flera gånger om att vi ju är lediga idag och att alla kompisar också är det. Skönt att han trivs i alla fall.

Nu ska jag åka och köpa ägg. Det blir pannkakslunch!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback