Vardagen är igång

2017-01-23 15:57:13 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Verkar mest bli bloggande när man är ledig samt när man vabbar. Ja för idag är det vab. Terminens första men en mycket enkel och behaglig sådan. Max var lite dålig i magen igår så för säkerhetsskull tog vi en dag hemma. Barnen har lekt och grejat för fullt och nu på eftermiddan tog vi en cykeltur. Det är ju rena vårvädret ute. Jag som mest gillar höst fick ändå lite vårkänslor nu och ser fram emot det som ska komma. Men först vill jag ha riktigt vinter!! Skulle vilja ha snö mer än några dagar som det varit hittills.
 
Ebba vispar grädden
 
För övrigt har det gått bra att komma in i vardagen för oss och vi har haft två riktigt lugna helger. Nästan så jag längtar efter att få klä i mig nåt annat än mysbyxor eller arbetskläder :)!
 
Men nu ska jag strax åka till gymmet en sväng.
 
Kram
 
 
 




Kommentarer
★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Jag längtar verkligen efter våren :)

2017-02-04  /  18:35:19  /  http://www.saramadeleine.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback