Gomorron söndag!

2011-01-09 11:11:37 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

Gomorron!

 

Blev sent inatt för när jag skulle gå och lägga mig började magen bråka med mig och jag hade ont och mådde jätteilla. Låg på soffan med en kall handduk på pannan och skakade i hela kroppen. Magsjuka var jag helt säker på, men var "bara" ett av mina anfall som jag efter många år fortfarande inte vet vad de beror på. 2.30 inatt kände jag mig bättre och kunde gå och lägga mig. Sov till 9.30.

 

Nu sitter jag vid datorn med en stor mugg te och Max springer runt och leker som ni ser på bilden.


Egentligen var det tänkt att vi skulle åka till IKEA idag för att byta bädmadrassen (läs här om varför) men det är så halt ute och det stod på vår lokaltidnings hemsida att man ska stanna hemma idag om man inte måste ut och åka så vi lyder rådet!


I eftermiddag ska vi på kalas för min morfar som fyllt år!






Kommentarer
Hanna

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se.

Där kan du se mina tavlor, foton, modekollage m.m. Dessutom kan du just nu delta i min senaste tävling.

Lycka till och ha en trevlig dag!

2011-01-09  /  11:45:48  /  http://wordsbyme.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback