Gomorron solen

2009-10-27 09:54:35 ,   Allmänt/Vardagsliv
Åh va underbart att solen skiner! Känner att jag genast fick 100 ggr så mycket energi som igår =). Dessutom har vi vår bil på lagning denna vecka så vill gärna ha fint väder så vi kommer nånstans och slipper sitta inne hela dagarna! Idag ska vi gå till apoteket och Lindex. Mediciner till mig och bodiesar till Max ska inhandlas.



Gomorron säger Max!



Har sett att många andra bloggare svarar på kommentarer utan länk i inlägg så gör det här jag me så att svaret inte missas

"Anna
om Bara Sara:
Men varför kan inte pappan vara ledig? Så slipper ni pussla."


Svar: Eftersom vi inte vet vilken period jag ska jobba så är det svårt för Marcus att begära föräldraledigt. Blir ju lite hastigt inpå med jobbet om man säger så. Dessutom ser vi det som en chans att spara föräldradagar och samtidigt få lite extra pengar i kassan vilket är välbehövligt när man ska vara föräldralediga så länge som vi. Men om vi inte får ihop det med barnvakt så kommer Marcus självklart vara hemma. Max bästa går alltid först =)




Kommentarer
emma - mamma till meja

Härligt att ni har fint väder. Här är det regn som vanligt...

2009-10-27  /  11:18:20  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Anna

Har ingen blogg själv, det var därför. Då fattar jag :)

2009-10-27  /  11:23:51 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback