Bloggsnack!

2009-01-08 23:08:43 ,   Allmänt/Vardagsliv
Imorn ska jag försöka mig på en "ett foto i timmen"! Inlägg om det kommer nog imornkväll. Ska bli roligt tycker jag att ta ett kort på i timmen på det jag gör under dagen. Fast kanske blir fruktansvärt tråkigt! Vi får väl se.

Nu ska jag ge mig på att göra klart bloggdesignen som jag håller på med. Jag har inte använt photoshop förut utan provade första gången förra veckan så är nybörjare. Likadant med bloggdesign. Alla dessa koder hit och dit gör mig tokig men med stöd av www.designadinblogg.se så kan man komma långt! En del har jag dock fått lista ut själv. Dock så tar det lite tid =)

Förresten så är det jättekul att läsa det ni skrivit om varför ni valde era barns namn. Vill gärna höra fler!




Kommentarer
malinsmix

åh lyxigt. vad ska ni äta för gott? vi skall ha tacopaj!

2009-01-09  /  15:51:27 
Sara du vet.

Jag jobbar ju lite med photoshop på jobbet så jag kanske kan hjälpa sig om du stöter på problem. Jag är verkligen ingen expert men lite kan jag allt. :o)

2009-01-09  /  17:52:39  /  http://blogg.aftonbladet.se/7845
Sara

Malin: Räkor i stark sås =) Det är en smaskig fredagsrätt vi brukar göra!



Sara: Å va bra! alltid bra att ha någon att fråga.

2009-01-09  /  17:56:06  /  http://sarasrum.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback