Vinter

2016-11-08 16:42:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Poff, så blev det tidig vinter! Snön dalar ner från himlen och jag blir sjukt sugen på att julpynta.... hi hi.... men det får vänta 2.5 vecka till första advent. Älskar denna tid på året.
 
Barnen har varit ute i snön här hemma och jag tog fram kameran. Har inte fotat särskilt mycket senaste tiden. Bara när Max hade kalas och lite bilder på köket så nu var det roligt att få bilder på barnen ute.
 
Hoppas vi får en riktigt fin vinter!
 
 
 
 
Jag slutar tidigt på tisdagar så jag har haft en skön eftermiddag på sittbänken i köket. Mitt favvoställe numera. Jag ska strax ge mig ut i snön igen för att gå till Ebbas förskola där det är föräldramöte.
 
Hoppas ni får en bra kväll! Och det känns roligt att vara igång att blogga igen.
 
Kram
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback