Sen sist.

2016-11-05 17:21:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Helt plötsligt föll blogglusten på mig när jag försökte guida min kollega A-S att uppdatera blogg.se-appen och jag då såg i min app att jag fortfarande har läsare som tittar in här samt även kommentarer. Poff sa det så hamnade jag här vid datorn!
 
Jag har inte lagt ner bloggen utan det blev bara så att jag fick prioritera bort den en period för det var för mycket helt enkelt. Då var det i slutet av sommaren och nu är vi helt plötsligt på väg mot vinter och den första snön föll häromdan. Och ja vad har hänt under dessa 13 veckor då?!
 
Jo vi har ju ett NYTT KÖK nu. Så fantastiskt skönt!! I slutet av september stod det klart. Det tog ungefär en vecka för snickare att förbereda väggar och sätta upp köket och sen fick vi vänta nån vecka på kakel och det sista elfixet. Dagen innan vi skulle ha två 8-årskalas för Max stod det klart.
 
 
Jag får skriva ett eget inlägg om renoveringen med bilder och berätta vad vi är mest nöjda med och så vidare :)
 
För övrigt så har det väl inte hänt så jättemycket sen sist jag skrev. Jag har jobbat och vi har inte vabbat något. Det är för sjutton helt otroligt. Vi har varit friska!! Stor kontrast mot senaste åren vilket ju ni som läst här inne ett tag vet om.
 
Min räkning av kalorier som jag skrev om i augusti höll jag på med i 1.5 månad och jag gick ner 3 kilo. Sen dess har jag stått relativt stilla med vikten vilket jag är nöjd med. Men skulle vilja gå ner 2-3 kilo till men väntar på att motivationen ska infinna sig... hi hi....
 
Nu pågår lugn lördag här och strax dax att fixa mat.
 
Kramar till er som fortfarande kikar in här och jag återkommer snart ♥
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback