Julkortsmutor

2016-11-26 19:54:47 ,   Allmänt/Vardagsliv Ebba Max
 
Gokväll! Nu har jag landat i soffan mittemellan barnen som tittar på Tingeling på barnkanalen.
 
Idag har jag fotat barnen till julkort. Kanske inte det stoltaste ögonblicket i mitt föräldrarskap men jag mutade dem faktiskt för att genomföra det. De fick köpa något för 50 kr på Dollarstore om de ställde upp på att fotas. Hi hi.... och det funkade!! Jag nöjd och de nöjda. Julkortet är nu färdigredigerat och redo att framkallas. Så länge får jag bjuda på två andra bilder som inte blev just julkortet.
 
Ha en skön lördagkväll! Här väntar "Så mycket bättre" på teven. Men jag måste få Ebbis i säng först och hon är lite hostig så vi får se hur nattsömnen blir.
 
 
 
Vi fotade ute. Marcus stod med en vit pläd som bakgrund och sen har jag redigerat så att bakgrunden blev på hela bilden.
 




Kommentarer
Karolina

Så fint! Smart med filt som bakgrund! 👍🏻 Det får införskaffas.

2016-11-29  /  13:08:53 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback