Vardagsstressen

2016-05-24 21:08:17 ,   Allmänt/Vardagsliv
Puh.... jag förvånas gång på gång över hur mycket tid allt vardagsbestyr tar. Jag hade planerat en långpromenad ikväll men jag erkänner mig besegrad av trötthet och huvudvärk just nu. Just nu är det ju mycket att greja med ute också så är ju inte bara innebestyren som ska hinnas med. Marcus har klippt gräsmattan och rensat ute och jag har fixat inne med tvätt och mat. Vi hade rester från igår. Jag skulle bara steka potatis men ändå har det tagit så lång tid med allt. Skyller på att vi ju handdiskar nu så det tar lite längre tid helt enkelt. Och sen ska barn läggas m.m. Så ja... kvällarna går alldeles för fort.
 
Matfix tar tiiiiid! Detta är från förra veckan. En fläskfilégratäng med bearnaisesås och mos. Recept här.
 
 
 
Nu håller jag på och tömma dropbox och rensar bilder på mobilen för vi ska ut på tripp och då lär det fotas rejält skulle jag tro :).
 
Hoppas ni har en skön kväll.
 
Kram
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback