Flitig

2016-05-30 21:02:21 ,   Allmänt/Vardagsliv

Gokväll! Ja nu blev jag flitig med blogginlägg TRE DAGAR i rad. Ska strax sätta mig i soffan och titta på Biggest loser. Har precis varit ute och vattnat lite. Så härligt att kunna gå ut barfota i pyjamas och njuta av kvällssolen. Nu är det verkligen försommar. Efter några regniga dagar så är värmen nu tillbaka. Och det njuter jag av. Men en nackdel finns och det är all smuts på golven som blir av att barnen och vi springer ut och in barfota. Jag avskyr att få sand på fötterna. En annan nackdel med sommaren och dess ljusa kvällar är att få Max i säng. Han typ tokvägrar. Han la sig för en stund sen men nu kom han ner och skulle leta efter nån tidning. Om 9 timmar ska han gå upp och jag vet att han kommer vara jättetrött imornbitti.
 
Nåja nu väntar soffan så jag varvar ner innan läggdags!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback