Shopping och kräk

2016-03-20 18:45:44 ,  
Hej. Blev visst lite bloggpaus. Har varit med och ordnat försäljning av begagnade kläder i helgen. Vi började greja redan i torsdagskväll och i fredags hade jag semester för att fixa men tror ni inte att dagen började med att Ebba hade ont i magen och kräktes en gång på förmiddan. Så jag fick sitta här hemma o vänta på att Marcus skulle sluta jobbet kl 16.00 (skulle haft barnvakt). Men allt har gått bra ändå och inget mer kräk för Ebba. Vet inte om det var magsjuka, förstoppning (vilket oxå varit problem denna helg) eller för mkt slem i magen eftersom hon varit förkyld o hostig ett tag.

Jag har både shoppat och sålt men denna gång shoppade jag lite mer än jag sålde. 

Bjuder på en bild på Max och Ebba igår då de var hos mina föräldrar hela dagen 💜. 





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback