Sena dagar

2016-03-31 20:41:03 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
 
Hej! Skönt att det redan är torsdag och att helgen därmed är nära. Det har blivit sena dagar hem dessa tre dagar. I tisdags hade vi utbildningsdag och efteråt åkte jag till mina föräldrar och hämtade barnen som varit där under dagen och kom hem vid 17.30. Igår efter jobbet åkte jag och barnen till stan för jag hade kiropraktortid och sen shoppade vi skor till barnen så kom hem samma tid då. Och samma tid idag då jag handlade på ICA efter jobbet. Imorn ska jag stänga jobbet för en kollega så då kommer jag hem närmare 18. Men då hoppas jag fredagsljusen är tända och tacosen står på bordet ♥
 
Bilden ovan är från igår då jag och några barn på jobbet varit till återvinningen och lämnat batterier och sen skulle gå tillbaks till förskolan. Fina vårtecken som finns runt omkring oss.
 
Kram
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback