Lilla fotografen

2016-03-11 14:12:01 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej! Solen skiner. Så otroligt mycket energi det ger av att se den stråla och veta att det kanske faktiskt är på väg att bli vår på riktigt. Trots bakslaget med 1 dm snö häromdan. Måste det smälta fort.
 
Denna arbetsvecka avslutades tyvärr med vab då Ebba blev kraftigt snorig igår. Än så länge ingen jobbig hosta. Tänk om det kunde va så att vi slapp den.... men det har ju tyvärr aldrig hänt under en förkylning. Men hoppas kan man ju.
 
  
 
Jag tog några bilder på Ebba imorse när hon satt och åt macka och då ville hon också fota. Hon är riktigt duktig på att ta kort. Hon sätter skärpan och håller kameran i stadigt grepp. Faktiskt bättre än när Max tar för då blir det alltid suddigt :)
 
 
 
Nu har Marcus kommit hem och jag ska ge mig iväg mot stan för att hämta ut mina solglasögon som är färdiga. Snoris-Ebba börjar bli lite trött så får se om både pappa och dotter sover på soffan när jag kommer hem!
 
Kram
 
 
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback