Grått

2016-03-02 16:01:59 ,  
Hej! Så grått och trist det är ute idag.  Har blivit bortskämda med solen som visat sig i  många dagar nu. Va härligt det är med dagar när man åker ifrån jobbet och känner att det blev en riktigt bra dag. Vissa dagar kan jag faktiskt längta till att åka till jobbet igen. Kanske för att jag just nu har dålig ork här hemma. Vet inte vad det är men jag har jättesvårt att orka med hushållsarbetet och allt sånt vardagligt som måste skötas och jag har svårt när det blir för mycket. Som nu att jag måste plocka ur diskmaskinen,  barnen och jag måste duscha ikväll, jag vill gå promenad, nån måste åka och handla, måste ansöka om vab-ersättning, barnen ska läggas...... vardagliga grejer men jag låser mig liksom och blir typ inget gjort. Våra två tvättkorgen är överfulla men jag tar mig inte för att sätta igång en maskin. Vissa dagar tycker jag att det känns lite obehagligt att jag känner så för det är liksom inte jag. 

Barnen tittar på film och jag har lagt mig i sängen en stund. Vi har nya sköna sängkläder från Ellos. Ska bara ligga här 5 minuter till o sen ta diskmaskinen. ....







Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback