Max slutade ettan

2016-06-10 20:56:00 ,   Allmänt/Vardagsliv Max
Gokväll! Fredagkväll och jag sitter i uterummet med infravärmen på. Så varmt och skönt trots bara 10 grader ute. Vilken väderskillnad mot för en vecka sen då det var över 20 grader denna tid på kvällen.
 
Denna vecka har ju verkligen varit en avslutningsvecka. Har sagt glad sommar till en del barn på jobbet och Max har haft skolavslutning och slutat ettan. Så därför känns det nästan konstigt att vi inte går på semester nu. Just nu känns det som tiden går så otroligt fort. Juni har överrumplat mig.
 
  
Till vänster: Max slutar förskoleklass
Till höger: Max slutar ettan
 
 
Ebba och jag var och lyssnade när Max och de andra klasserna sjöng sommarsånger igår. Marcus har varit däckad i förkylning under veckan och varit hemma från jobbet så han missade det tyvärr. 
 
 
 
 
 
 
Hi hi stackars Max. Han hade somnat med nytvättat hår kvällen innan och vi kämpade hela morgonen med att få det i styr men ändå så stod det rakt ut på höger sida :).
 
Så stor han blivit!!! Är det inte helt otroligt.... till hösten är det dags för tvåan.
 
Nu ska jag fortsätta njuta av uterummet. Oj vad vi kommer att hänga här i sommar nu när vi har nya möbler och piffat till det.
 
Trevlig fortsatt kväll
 
Barnen har gått runt i pepparkaksdräkter ikväll.... hi hi....
 
 

 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback