Jakten på steg

2016-06-17 21:32:50 ,   Allmänt/Vardagsliv
Äntligen fredag!
 
Mycket skönt med fredag. Helgen inleddes med att jag och Marcus åkte in till stan och hämtade ut glasögon till Marcus. Japp åldern har tagit ut sin rätt... han är typ halvblind eller nåt. Ha ha :)
 
 
För två veckor sen köpte jag ett aktivitetsarmband för födelsedagspengar så varje dag är det en jakt på steg. Dessvärre har jag dragit på mig skavsår som inte vill läka trots skavsårsplåster så senaste dagarna har jag bara kunnat gå i sandaler. Inte särskilt bra för stegmängden men bara att kämpa på. Det är roligt för det "sporrar" ju till att röra på sig mer vilket jag behöver.
 
Nu har jag kraschat i soffan efter veckan och konstaterat att jag nog inte soffslöat nåt senaste dagarna så det är välbehövligt.
 
Kram till er och njut av fredagsfeelingen
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback