34 år

2016-06-04 22:44:03 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ett år äldre. Ett år klokare. Ett år....hmmm..... tröttare. Ett år med fler grå hår....
 
 
Yeah....nybliven 34-åring igår. Födelsedagen började med att jag fick väcka två fredagströtta barn och sen möttes jag av grattisskyltar nere i köket som Marcus satt upp (han började jobba tidigt). På jobbet möttes jag av att barnen på den yngre avdelningen sjöng "Ja må hon leva" och sen grattades jag av kollegor. Ganska mysigt att jobba på sin födelsedag faktiskt. Och vädret var det ju inga fel på. Kl. 16.00 visade termometern 30.5 grader i skuggan!! Tror aldrig jag haft så varm födelsedag. Som tur var så tornade det upp sig mörka moln och en liten regnskur gjorde att temperaturen sjönk till lite mer behagliga 22 grader. Så vi kunde sitta i uterummet och fira mig istället för i skuggan i trädgården som var planen vid för varmt. Närmaste familjen kom och vi åt smörgåstårta, rabarberpaj och sen så hade Max gjort en tipspromenad på 10 frågor som vi fick gå. Även Max själv deltog och han vann....såklart! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En mysig födelsedag helt enkelt ♥
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback