Söndagsmys

2016-07-03 21:40:38 ,  
Hej! Äntligen soffläge.  Ja det var ett tag sen jag bara satt i soffan. Den där jakten på 10 000 om dagen gör att tiden på kvällarna fort passerar förbi. I fredags blev det prommis vid 22-tiden och styrkeövningar efter det. Ja jag har nog blivit knäpp 😁 Idag har jag inte kommit upp i 10 000 steg men är mkt nöjd med 8700 också för jag har gjort övningar också och det visar sig ju inte på stegen.

Nu tittar Marcus på fotboll (alltså kan detta EM ta slut snart?!) och jag webbshoppar. Grym arbetsfördelning. Vi behöver sittdynor till våra uterumsmöbler men de vi hittar är ju sjukt dyra och det känns inte prioriterat just nu. Men vi kom på att vi kan ha vanliga "prydnadskuddar". Vi har en mängd sådana här hemma i stl 50x50 som är icke-puffiga och därmed inte används längre. Så jag har beställt fodral till dem från Ellos rea. Vita med blåa ränder. Blir toppen!  Då slipper man få ont i rumpan 😊.

I fredags firade vi in Marcus och barnens ledighet med grillat hos mina föräldrar och i går bestämde jag och Marcus golv till köket. 




Igårkväll var jag ute och firade min kompis A-C som fyllde år. Lägligt nog hade hon vunnit biljetter till konsert med Inner Circle. Vi var fyra tjejer som först åt tapas och sen gick på konserten. Den skulle börja kl.22 men de ändrade till 23. Det började sen inte förrän 23.50!!! Trötta 30+-are var vi. Närmare kl. 2 svängde jag in med bilen på uppfarten här hemma. Men en rolig kväll hade vi 👍.



Idag känns det som jag diskat hela dagen. 

Nu är det 5 dagar till semester. Kämpa Sara😆




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback