Känns i kroppen

2016-07-29 22:05:12 ,   Allmänt/Vardagsliv

Tänk att det känns i kroppen att det är fredag fast man inte jobbar. Snacka om nån inbyggd mekanism 😊.

Idag har vi varit på badutflykt. Termometern visade på 23 grader men det var ganska mycket moln så vi valde bort strandhäng för poolhäng. En mil härifrån finns utomhusbad med tillgång till två rutschkanor inomhus. Vi var där i cirka tre timmar o låg nog i vattnet 2.5 timmar av tiden. Hej simhud!

Sen bar det hem och trötta var vi! Barnen önskade mcdonaldsmat fast hemma så detta åstadkom jag till dem:

Max var mycket nöjd medan Ebba var trött och åt bara lite grann. När hon hade somnat plockade jag och Max hallon och gjorde frozen yoghurt i glassmaskinen. Mycket gott blev det 😊

Och nyttigare än vanlig glass är det oxå. Nu myser jag i uterummet och Marcus och Max är ute på en kort Pokemonpromenad. Ja ni läste rätt. Marcus laddade ner spelet när det var tänkt att Max skulle lägga sig men det gick ju inte att sova för Max då. Så de gick på jakt 😁.

Imorn vill jag slappa hemma hela dagen och på kvällen är det grillfest hos vänner 💜





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback