Vargavinter och bebisfötter

2016-01-16 20:59:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Tända ljus och Arvingarna på tv. Så ser denna lördagkväll ut. Dröjer nog inte länge förrän Marcus och jag snarkar ikapp i soffan. Helgkvällarna brukar ju se ut så.
 
 
Kylan som varit här i några dagar fortsätter. Jag som försöker promenera en halvtimme om dagen har det inte lätt för jag blir så otroligt kall i ansiktet när termometern nu visat -15 till -21 grader i några dagar. Idag blev det 20 minuters promenad och sen fikapaus hos svärföräldrarna innan 10 minuters promenad hem. Man får dela upp det lite :).
 
Idag har jag också fotat lilltjejen som jag fick äran att vara med när hon mötte världen för första gången för lite mer än en vecka sen. Idag passade vi på att ta lite bilder på henne. Lättast är ju att fota när de sover men hon höll sig vaken under tiden och sprattlade för fullt men det blev ju minst lika bra det också ♥
 
 
 
Se så goa bebisfötter!
 
Så otroligt roligt det är att fota och idag var verkligen ljuset på topp. Bilderna är fotade i vårt sovrum med en filt hängande på klädställning som bakgrund. Brukar använda lakan men blir så mycket skrynklor (vem orkar stryka liksom ;)) att redigera bort men nu behövde jag inte redigera knappt något. Så filt lär användas fler gånger.
 
Hoppas ni haft en bra lördag!
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback