Pyjamas

2016-01-18 19:22:47 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej måndagkväll! Efter en lugn arbetsdag så var det ändå skönt att komma hem. Jag förstår inte varför jag är så hemmakär. Älskar att vara hemma! Jag har nog varit sån i hela mitt liv tror jag. Men det är ju så att jag ändå varit hemma mycket av mitt vuxna liv eftersom jag pluggat på universitet i 5 år och då är det mycket hemmastudier och sen har jag varit mammaledig i nästan 3 år totalt. Så jag har väl nåt vanebehov inom mig nu att vilja vara hemma mycket.
 
I lördags beställde jag en pyjamas från HM som jag kan gå runt och skrota i. Nu längtar jag verkligen efter den för har precis duschat och tänk va skönt att mysa runt i en skön pyjamas till läggdags. Men så länge duger Marcus gamla t-shirtar bra.
 
 
Och nu är alla som känner mig i chock för att jag köpt en pyjamas med fåglar på!!! Det kanske kan få mig att få en fredligare inställning till fåglar... vem vet.... hi hi.....
 
Happy monday!
(och den har faktiskt varit ganska glad. Har inte känt mig så nere idag)
 
Kram
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback