HAPPY FRIDAY♥

2016-01-22 16:25:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
"Åh vilken bra dag det är idag" sa Max när jag hämtade honom på fritids idag och berättade att vi skulle åka och fika han, jag och Ebba. "Vi ska fika, vi ska hämta min Star Wars-tröja, vi ska ladda ner minecraft och det är Fångarna på fortet"! Lyckodag för en 7-åring. Check på att vi fikat! Check på att vi hämtat ut paket från HM innehållandes en Star Wars-tröja! Check på att vi laddat ner minecraft till surfplattan! Bara Fångarna på fortet kvar då.
 
Apropå hämta paket så nätshoppade jag visst inte bara från HM förra helgen utan även på Ellos. Vas och sängkläder på bilden ovan är därifrån. Ikväll ska jag mysa runt i min nya pyjamas och sen krypa ner i nya sängkläder som nu tvättas. Det enda som stör är det överhängande kräkhotet. Går vinterkräksjuka deluxe på förskolan där Marcus jobbar och även fall på Max skola så känns som vi lever med det i bakhuvudet hela tiden. Kyssförbud råder här till och med söndagkväll!!
 
Kram och happy friday till er
 
En vinterlatte till mig ♥
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback