Ebba 3 år!

2016-01-03 11:08:00 ,   Allmänt/Vardagsliv Ebba
3 januari 2013
 
 
Ja för 3 år sen kom hon. Jag blir alltid så nostalgisk när barnen fyller år och måste sitta och titta på bilder om och om igen. Det är likadant fortfarande fast Max fyllt 7 år.
 
Vi hade 3-årskalas igår med nära och kära och idag på morgonen har hon fått paket av oss. Hon fick bland annat en cykel och hon cyklar runt runt runt här hemma. Är mycket snö ute här hemma så tur hon kan cykla inne. Hon har hållt på sen kl. 9 imorse.
 
Igår när jag dekorerade här hemma med ballonger och serpentiner så sa Ebba till mig: "Tack så mycket mamma för att du gör det här". Alltså goa unge ♥
 
Hon har länge pratat om att hon vill ha en Pippi-tårta. Jag var inte så tårtinspirerad i år så snodde ihop marängbottnar (färdigköpta som konstigt nog är äggfria), chokladpudding och grädde med hallon i. Sen fick Ebba sticka en Pippi-figur i varje tårta (hade två). Hon var mycket nöjd och goda blev de också :).
 
(bilderna blir i kronologisk ordning. Först kalaset igår och sen firandet i morse)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback