Sömnlös

2016-02-07 19:36:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vilken helg! Både på ett positivt och negativt sätt. Vi börjar med det positiva. Igår fick vi träffa vänner som betyder mycket för oss. Några här på lunch- och fikabesök och sen träffade jag E och N på restaurang på kvällen. Så en riktigt bra social dag med många fina samtal och goa skratt.
Några av rätterna jag åt - laxsashimi, svamprisotto och vinkokta musslor
 
 
Det negativa började redan i fredags när Marcus hade riktigt ont i magen så vi trodde magsjukan skulle hälsa på här men var bara magkatarr för ontet gick över ganska snabbt. Men inte fick man slappna av för det för helt plötsligt så fick Ebba feber som skenade väg. Varva ipren och alvedon ända tills igårkväll då febern lättade men då blev hon förkyld. Snorig och hostig. Var säkra på i fredags att det var den periodiska febern men nu vet jag inte längre. Sen så har jag varit sömnlös stora delar av helgen. Jag har sovit totalt 7 timmar på två nätter och ungefär bara en timme åt gången. En del har berott på Ebba som stökat men en del på att jag helt enkelt inte kunna somna. Riktigt tufft och idag känner jag mig allt annat än okej. Helt slut, matt, snurrig m.m. Imorgon ska jag jobba medan Marcus vabbar så inatt ska jag sova på nedervåningen på madrass för att få sova ifred och jag hoppas verkligen jag kan sova.
 
 
Blev tacomiddag till melodifestivalen på plattan nu ikväll. Max ville inte se melodifestivalen igår när jag ändå inte var hemma så då såg vi den här hemma istället.
 
Hoppas på en friskare vecka med mycket sömn!!
 
Kram
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback