Mitt 2015

2016-02-04 16:33:00 ,   Allmänt/Vardagsliv

Varje år i denna blogg har jag gjort en liten årsresumé. Men tog aldrig riktigt tag i det vid årsskiftet men hittade den här listan nedan hos bland annat Blondinbella och Jennys matblogg så använde den i stället att fylla i. Den har legat nästan färdig bland mina utkast men nu har jag fyllt på med några bilder så får ni ta del av mitt 2015 på detta sätt ♥.

 

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?

Oj så jag funderat på denna fråga men jag tror faktiskt inte jag gjort det.

 

Genomdrev du någon stor förändring?
Nej ... men så tråkigt detta år låter ;)



Blev någon av din vänner föräldrar i år?
Ja ♥

Lille L som föddes i början av året
 

Vilket datum från år 2015 kommer du att minnas bäst?

Inget specifikt datum men jag plockar med mig de otroligt härliga dagarna på stranden under sensommaren samt två fantastiska bröllop som vi varit på under året

 

 
  
 
 

Vilka länder besökte du?

Hi hi... jag har verkligen hållt mig inom Sveriges gränser. Förutom närområdet har jag varit i Stockholm, Ödeshög, Gävle och Gräsmark.

 En solig dag i Gävle
 
 Hösttripp till Ödeshög

 

Bästa köpet?
Mitt fotoobjektiv. Mitt 50 mm 1.8 gick sönder i juni så jag köpte ett nytt och då hade det kommit en ny version av objektivet och jag tycker det var mycket bättre. Sen så är jag glad över vår bil och vår surfplatta som också köpts under året.

 

Vad gjorde dig riktigt glad?

När barnen varit friska och vi har fått njuta av att bara få vara med varandra och hitta på saker.


Saknar du något under 2015 som du vill ha 2016?

Mer sömn, uppleva mer som familj och mer egentid med Marcus.

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Upplevt mer.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?

Glott på min telefon :)

 

Bästa boken jag läst i år ?
Livet efter dig av Jojo Moyes.

 

Vad är din största framgång på jobbet?

Hmmm.... framgång är nog löneökningen som jag fick strax före sommaren. Den chockade mig på ett positivt sätt. 

 

Största framgången på det privata planet?

Att jag trots alla sjukdomar hållt kontakt med mina vänner och prioriterat tjejmiddagar m.m. Det har gett mycket.

Middag hos min kompis Emma i december
 

Största misstaget?

Att inte röra på mig mer.

 

Var du gladare eller ledsnare i år?

Ledsnare :(. Tungt år med mycket sjukdomar och mycket oro.

 

 

Vad spenderade du mest pengar på år 2015?
En bil.

 

Något du önskade dig och fick ?

Ja många bra saker fick jag i födelsedagspresent och julklapp men inga stora önskningar.

 

Något du önskade och inte fick ?

Marcus och jag hade en helg i Stockholm bokad men fick i sista stund ställa in på grund av sjukdom. Det kan jag fortfarande sörja över för vi hade verkligen behövt komma iväg. Sen dess har det liksom inte blivit av att ta tag i det igen.

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2015?
Jag jobbade och sen kalasade vi här hemma på kvällen men närmaste släkten.

 

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Med risk att låta tjatig men året hade blivit bättre utan den tuffa våren med mååånga vabdagar och turer till sjukhus.

 

Vad fick dig att må bra?

Glada barn, sol, goda middagar, samtal med vänner, jobbet

 

Vem saknade du?

Ingen vad jag kan komma på. Lyckligt lottad att ha så många nära i min närhet. 

 

Mest stolt över?

Mina barn ♥ ♥

 
 
  
 
 
 

Högsta önskan just nu ?

Våga satsa mer på mitt fotande! Och självklart ett friskt 2016. Och så går jag gärna ner några kilon i vikt ..... :)

 

 

 





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback