Kurerar mig

2016-02-02 09:15:37 ,  
Gomorron från sängen. Första gången jag bloggar från plattan. Föredrar att göra det från datorn så bloggar sällan från mobilen heller. I alla fall så åkte jag hem från jobbet igår för förkylningen har mig i sitt grepp. Hur kan man känna så sjuk utan att ens ha feber? Obegripligt. Idag är det vila vila vila som gäller. Var helt säker på igår att jag ska jobba imorgon men jag tvivlar. Måste ta beslutet om morgondagen inom några timmar så de kan fixa vikarie på jobbet. 

Det är ju vabruari då är det ju inte jag som ska vara sjuk 😐 Fast jag är hellre sjuk själv än ser barnen må dåligt. Livrädd att Ebba ska bli förkyld. Hostiga nätter NEJ TACK!





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback