En helg borta

2016-04-13 21:36:07 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej! Usch jag mår nästan dåligt av att inte blogga. Känns trist att jag inte riktigt hunnit hitta tiden till det senaste tiden. Men nu är jag här och hoppas jag kan bli mer flitig igen :).
 
I fredags trodde vi återigen att något skulle bli inställt pga sjukdom. Vi hade planerat tripp till Marcus syster med familj i helgen som var men i fredags vaknade jag och kände mig konstig i hela kroppen och hade huvudvärk. Sov större delen av förmiddan och fick sen feber. Usch så hemskt det kändes. Framförallt att se barnens besvikelse. De som hade sett fram emot trippen så mycket. Men mirakel sker. Jag vaknade på morgonen och kände mig helt bra. Det blev snabbt fram med resväskan och vid 10.30 var vi på väg. En lördag full med lek, god mat och lantluft och en söndag med barnvälsignelse för lill-E, firande av en 40-åring, en 71-åring och 7-åring. Vi rullade hem i flera bemärkelser. Vid 19.30 på kvällen var vi hemma efter 2 timmar i bil och jag tror att jag fortfarande är trött.... ha ha.... men mycket glad att vi kom iväg ♥
 
 
 
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback