Det har vänt....

2016-04-17 19:56:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej söndag! Vilken bra helg. Lagom av allt verkligen. Sköna hemmakvällar då jag somnat på soffan vid 21.30 både fredag och lördag, ätit gott, fikat gott hos Caroline som fyllde 35 år igår och hos min kollega Marina idag, fixat här hemma genom att algtvätta delar av fasaden runt uterummet och tvättat uterummet invändigt och dessutom har jag städat min garderob. Vet inte vad som tagit åt mig?! Det där men garderoben berodde dock främst på att jag köpte 14 plagg idag på Marinas loppis så jag var ju tvungen att rensa bort gammalt för att kunna få in dem i garderoben. Och hjälp så fint det blev på utsidan av uterummet. Det som ska vara vitt är nu vitt :). Målet är nya utemöbler snart. Vi ska bara hitta en tid då Marcus och jag ska åka och köpa det utan barn. Inte det lättaste nu men mycket att stå i framöver. Marcus fyller 40 år snart och det vankas fest. 
 
 
Lyxfrukost imorse med french toast och Biggest loser på plattan 


Jag har ju haft det tufft senaste halvåret med det psykiska måendet och sömnproblem men nu tycker jag att det vänt. Somnar bra men har fortfarande lite svårt att somna om ifall jag blir väckt på natten men vållar inga stora bekymmer. Jag känner mig gladare och har mycket roligt att se fram emot och har tagit steget att börja träna igen. Sommarens planer är spikade och det kommer bli en bra sommar har jag bestämt mig för. Den förra var tuff tycker jag på många sätt. Helt enkelt, det har vänt och jag mår nästan bra igen. 

Nu ska jag titta på The Bachelor o ligga i soffan resten av kvällen. 

Kram
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback