Heja heja

2015-09-17 09:25:29 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ingen bra start på dagen att känna sig såååå trött redan när man vaknar. Trots att jobbet är hur kul som helst just nu och höstens roligaste event väntar i helgen (bytardagen jag är med och anordnar) så är energin låg. Skulle ju underlätta om man fick sova ordentligt på nätterna och inte bli väckt av en Ebba både nattetid och tidig morgontid.
 
Nåja med kaffe och roliga saker så håller nog orken till på måndag då jag har tagit ledigt :)
 
Denna lilla fantastiska dam gör mig både trött och lycklig ♥
 




Kommentarer
amanda

Hej, fin blogg du hade. Du får gärna kolla in min o lämna en kommentar eller tvåhttp://mobil.mhandassmycken.bloggplatsen.se
Mvh amanda

2015-09-17  /  20:51:14 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback