"Jag tycker om dig"

2015-11-16 18:46:00 ,   Allmänt/Vardagsliv Ebba
Ebba är en väldigt mammig tjej och har i princip alltid varit. Om hon fick välja skulle hon nog ligga i min famn med nappen i mun och gosa med mitt hår dygnet runt. Det är självklart jättemysigt men det är också ganska krävande stundtals. Men i lördags när jag satt vid datorn en stund på eftermiddagen så kröp hon upp bakom mig på stolen, kramade mig och sa "jag tycker om dig". Det var så otroligt mysigt och gulligt sagt av henne och att det kom så där spontant ♥! Just då kändes det så hemskt att jag under dagen varit frustrerad för att hon var på mig typ hela tiden. Mammas lilla flicka som börjar bli så stor ♥. Fast hon är inte stor säger hon. Hon är en bebis som måste vara med sin mamma :).
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback