Hej november

2015-11-02 21:32:02 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Gokväll! Ja man kan undra om det är 2 november eller 2 april idag med tanke på att det varit nästan 10 grader och sol ute. I like!
 
Vilken bra helg det blev och så god mat jag åt i lördagskväll på Pinchos. Det stället kan jag verkligen rekommendera. När ni ser listan nedan så tänk på att varje rätt är väldigt liten så ni inte tror jag är glupsk :)
 
 
 
 
 
 
Jag hade självklart finfint sällskap också av E och N! Tack för kvällen tjejer ♥
 
Denna måndag gick i ett rasande tempo. Stängde på jobbet och satt sen kvar till 18.30 och grejade så när jag kom hem var det bara att kasta i sig kvällsmaten och lägga Ebbsan. Och nu är det ju snart dags att gå och lägga sig. Men imorn är en ny dag och då ska jag inte jobba många timmar för ska vabba halva dagen pga läkarbesök för Ebba. Astma- och allergiuppföljning! Sen efter de få timmarna jobb jag ska göra så är det utvecklingssamtal för Max. Fullt ös! Men ser fram emot en lugn tisdagseftermiddag hemma sen.
 
En bild från en typisk vardagkväll här hemma. Läsläxan. Han börjar bli riktigt duktig Max ♥
 
 
Kram till er och hoppas er måndag varit bra!
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback