Första snön och torsdagsglass

2015-11-19 21:31:14 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej torsdagkväll!
 
Huvudvärk har jag nu ikväll efter några nätter med alldeles för dålig sömn. Hjärnan går på högvarv nuförtiden. Bland annat på grund av alla oroligheter runt omkring i världen. Hur ska allt bli?!
 
Har ialla fall haft en bra dag. Hyffsat lugnt på jobbet och efter jobbet mysig fikastund med kollegor. Glass med tillbehör sitter ju aldrig fel.
 
Dessutom så har ju första snön fallit idag.Ebba stod i fönstret imorse och spanade ut på snöflingorna i förmiddags. Sen efter några timmars uppehåll så tilltog snöande. Fick köra sakta hem när jag åkte hem från orten där jag jobbar efter glassfikat.
 
Nu ska jag och min torsdagströtthet äta nåt innan jag går och lägger mig. Hoppas på en bra natts sömn och imorgon är det FREDAG!
 
Kram




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback