Baconfrestelse

2015-11-15 20:38:03 ,   Allmänt/Vardagsliv
Och så kom den här söndagkvällen lika fort som andra söndagkvällar! Idag vaknade jag till att Marcus hade gjort äggröra. Lyxigt! Sen känns det mest som att jag grejat i köket. Fixa lunch, röja efter lunchen, fixa mellis (som idag blev god äpplepaj), röja efter mellis, fixa mat.... och sen slapp jag röja efter maten för då tog jag en promenad. Det var väldigt skönt!
 
Ikväll åt vi baconfrestelse. Det receptet har jag fått från min kollega Ann-sofie som nyligen börja blogg om mat och pyssel. Tips till er! Kika in HÄR. Många smaskiga recept! Baconfrestelsen gjorde vi nu för andra gången.
 
Kvällens mat
 
Och nu ska vi argumentera med Max igen om att det är läggdags. Samma visa varje kväll!!
 
Kram och godnatt
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback